сряда, 20 октомври 2010 г.

Колоната

- Много се ядосвам, тати, защото колоната струваше много пари и беше подарък на мама. А сега като си я счупил така, няма да можем да слушаме от нея.
- Няма да говори ли?
- Да, няма да говори.
- А телевизора нали говори?

Туше.

(поводът: забучил пръстче в хартиения купол на говорителя на средните и той съответно се намачкал навътре beyond repair; нямаме решетки на пустите говорители. Забучването на пръстче се случи демонстративно пред мен вчера - с думите "Виж, пипам!", предназначени да изтръгнат от мен реакция в момент, когато ме беше обзел ступор. Та виновна съм си аз, че оставих да се случи, Деян просто търсеше подновяване на забраната и сигурен начин за контакт с мен.)

1 коментар:

Unknown каза...

 Мдам, аз разбрах постфактум, че при мен сгъвката на шпулата е дунапренена и някой я е изгризал и после е сложил капака обратно, та да не забележа.
Както и да е моя проблем е поправим, но покрай това се хванах и отидох та си купих мрежи за говорителите на колоните, които са достъпни за бебока. Препорачвам ви да си сложите и вие за в бъдеще. Освен това В ТУ-София имат много хубав цех за колони и говорители. Правят само за износ и по поръчка. Там евентуално може и да могат да ви поправят говорителя. На мен там са ми сменяли сгъвките на говорителите.

Поздрави Светулчо