четвъртък, 6 март 2008 г.

Стара Загора

Успешно се занесохме до Ботевград, оставихме Деян там, след което потеглихме към Стара Загора да видим малко свят - първо съвместно избягване от Деян откак се е родил :)
Насладихме се на хубав хотел, разкошен град (с главна пешеходна улица, прекрасен парк, много магазинчета - всичко необходимо, и чисто, чисто...), беше прекрасно време и на всичкото отгоре празници - Баба Марта и 3 Март. Имаше празнично настроение в града, видяхме си братовчедите, всичко беше топ.
После обратно до Ботевград да си навестим синчето и във вторник сутринта росни-пресни дойдохме на работа.
Оттогава нещо не успяваме да си организираме добре вечерите. Ужким щяхме да го ударим на социален живот, а то се оказа, че няма толкова какво да правим. Като се прибрахме вчера вкъщи, ми беше едно такова празно, пусто, липсва ми детенцето... Никога не съм очаквала, че ще дойде такъв момент :)

На Деянски пък, по сведения от баба му, май му расте пореден зъб... Бил кисел, не щял да яде (отказва с рев), буди се през нощта... Ха! Не е наш проблем :)
Той станал известен из града като "хубавото бебе". Всички много му се радвали и той сияел и се усмихвал на всичко живо. Мамин сладък :))

Абе той сега ми липсва, ама другата седмица ще сме само с гледачка. Ще си наваксаме, че и отгоре.

Вектрата се държа геройски, пък и аз се отраквам като шофьор - досега не бях изминавала толкова дълго разстояние. Като има магистрала е лесна работа :)

1 коментар:

hazel каза...

Хаха и аз помня първия път с празно легълце. Къде ми е детето?! А-а-а, да. Я да поспя:)
Ботевград също е хубав град, може да се видим там като се стопли и реша да навестя братовчедите.