четвъртък, 14 февруари 2008 г.

Work & Travel

Тук се възцари затишие, защото не просто нямам време да блогна - нямам време дори да си видя детенцето, за да събера впечатления какво се случва около него и какви ги върши, та да имам какво да блогна!
Моето родителство се изразява в момента в 3 неща:
- сутрин да помогна на бабата да му даде антихистаминчето с лъжичка
- вечер като заспи, да му намажа бузките с Елоком (дори това вече не е актуално, защото направихме 4 мазания и спряхме - не бива да се прекалява с него)
- да инструктирам ден за ден кое пюре да се даде на обяд.

Това е.
Голям срам, но не остава време дори да се засрамя.
Ужким бях започнала да си тръгвам навреме от работа, но в последната седмица го ударих съвсем през просото.
За сметка на това, успявам да наваксам малко социален живот. Примерно Здравко си купи нова кола и трябваше да я полеем; на Веселин пък му дойдоха чуждестранци на посещение във фирмата и излязохме с тях на вечеря - знаем се с тях и ни беше приятно да ги видим пак, а и аз обичам да излизам с неговите колеги, особено като е там и шефът му, пред когото съм в коленопреклонна възхита.

Вечерно време, като заспи Деян (и ние се приберем), сядам да ровичкам из сайтовете с хостели, хотели и апартаменти във Виена, защото съм се наела с организацията на пътуването.
Изръшнах цялата налична информация и намерих къде да спим (отне ми 4-5 вечери проучване и няколко неуспешни запитвания за места, които се оказваха резервирани). Сега минавам във фаза културна програма. Оказа се, че в Белведерето показват постоянно любимия ми Egon Schiele и любимия им Oscar Kokoschka, когото също харесвам. Така че там трябва да отида със сигурност; да видим дали още някой от групата ще се навие. Бих отишла и с гид, ама Веселин сигурно пак ще ме разубеди (ето, още злопомня Chateau de Chillon!).
Има също един Мунк (хубаво е да се види, нали съм отколешна фенка) и задължителния, макар и досадно преекспониран, Климт.
Прелест.

И на Виенско колело трябва да се кача (понеже сме в града, където го наричат просто "колело" - тая смешка кога ще се изтърка?).
А след време ще водим мъничето и аз ще се возя с него на колело, а баща му ще ни маха от земята, докато ни държи захарните памуци.

Да да, хубаво е, че Виена е на някакви си 29 EUR разстояние. Ето как се приближават градовете.
Промоцията е на sky europe, имат директни полети и до Прага (където има Голем!!!), 2 билета на цената на един ако ги купите до полунощ тази вечер - бързо бързо бързо!

Няма коментари: