сряда, 1 април 2009 г.

pak bolen - ep.4

ne gi broja ama maj stavat 4 razboljavaniata tazi godina (i izobshto).
Men me summonnaha v Botevgrad i updatevam ot telefon. mnogo sym dovolna ot taja nokia e63: izpolzvaemo udoben internet i super udobna qwerty klaviatura.
Ta za Deyan mi beshe dumata, tozi pyt osven T i zapushen nos e dobil i kashlica. Tova hich ne mi haresva i moje bi shte si narusha pyrvonachalnite namerenia i vse pak shte si go otkaram v sofia da go vidi d-r Petrova. S nashata ugroza ot astma samo sme za kashlica. Ne stiga che d-r Mustakov zabrani da go razboljavame izobshto..
V toja red na misli, gradinata shte pochaka malko - kolkoto da reshim che sme OK pak da se razbolee. No mejduvremenno si dvijim dokumentite.
Iskam da vidja bebe Elena.
Dnes beshe prikazno hubav slynchev den v Sofia - a kato dpidoh tuka, mygla i dyjdelivo.
Deyan me iznudi da go zaveda pri kokoshkite v myglata. Tuka sreshtu bloka ima edna kyshta s dvor kydeto si gledat kokoshki - deyan si umira za tjah. Vecher kato se vyrne djado Penko, obiknoveno toj e choveka za razhodki. No dnes bjah vip ;)
Bjah se nakanila da si vzimam malko neplatena otpuska ama njama da mi se otvori parashuta - ima rabota.
A pyk Albena e super! Ako dava vse taka, skoro shte moga da se pensioniram! :)))
Hodi mi se v Stara zagora za maiskite praznici.
Ne uspjah da vidja Rumi dnes i da idem na Kamen Donev s Vesselin. Drugia pyt :)

3 коментара:

Fili каза...

o chedstit nov telefon :)
jako che mojesh da updatevash ot nego :)
mychno mi e za dejanchev che e bolen :( az naj-dobre znam kvo e da boleduvash kato si malyk...
dano skoro da se opravi. Kvo pensioniram koja e albena kakvo dava i bravo na neja :D hihihi :)
kak vyrvi apartamenta?
kamen donev e izrod :)
a dumite na dejan ot predishnija post sa super :) baba vika che kazva vuiiicho ito ili neshto takova :) raztopi mi syrceto :)

Wynche каза...

Албена ми е новата колежка :) Много работи и аз съм много по-спокойна и ми е намаляла работата заради нея, което е прекрасно и се чувствам много благодарна :)
А Деян освен Вуйчо Ито казва и Ельга Мими. Ельга ще да е "леля".

Fili каза...

hihihi super dobre :) az sym vujchi ito :)
chestito za kolejkata :)