петък, 25 януари 2008 г.

30

Днес ставам на 30.
Доскоро си мислех, че ще е повод за сдухване, ама изобщо не е. Превалих, така да се каже, сега тръгвам към заник, но не ми е неприятно. Не се чувствам стара, дори по-възрастна не се чувствам, всичко ми е наред, животът ми е подреден, единственото нещо, което е отшумяло вече, е младежкият ентусиазъм за неща, които вече не ми изглеждат толкова интересни. Не се паля лесно, добила съм лек цинизъм, все повече мързел, и съм се пристрастила към комфорта.
И попаднах на следния страхотен цитат, който перфектно се вписва в настоящото ми състояние на духа:
The only people who envy the young are the ones who never manage to grow up.

5 коментара:

Анонимен каза...

Честито :)
Цитатът е страхотен и много точен!
Няма по-голямо доказателство за пълноценен живот от това, да посрещнеш щастлив 30-тия си рожден ден :)

hazel каза...

Честита version 3.0!
It's a journey, not a destination:)

Анонимен каза...

Честит Рожден Ден! :)

Анонимен каза...

Честито!
Фактът, че не се сдухваш е много показателен за вътрешния ти мир, пожелавам ти да го поддържаш все така :)

(хмм, май гимли ти е пожелала същото ама с други думи - яко:)

А иначе - ебаси кво има да се сдухва човек - 30 е просто едно число, с нищо не е специално, и ако имахме по 4 пръста като в Симпсънс/Футурама даже нямаше да е кръгло! Въобще това с кръглите числа и предполагаемата им интересност много бързо се лекува човек като разбере какво е двоична бройна система - там всяко второ е кръгло :) ;) :)

А усещането, че по някакъв начин това е средата на живота ти е илюзорно - май най-добре човек да си мисли, че ще живее вечно, така винаги ще има усещането, че още не е "превалил". (Сега, дали тва усещане е хубаво или лошо - не знам, субективно е, предполагам)

Мордред

Petya K. Grady каза...

честит рожден ден от мен и от кайл (малко задочно). :))))