четвъртък, 11 октомври 2007 г.

За кърменето. Всъщност, против.

В родилния дом имаше много жени, които вземаха хапчета, за да предотвратят идването на кърмата. Не съм ги разпитвала по какви причини не искат да кърмят, но предполагам, че поне част от тях имат естетически съображения. А те съвсем не са неоснователни. Кърмата нанася големи щети в естетическо отношение, колкото и да е здравословна както за бебето, така и за майката.
Хубаво би било, ако Здравната каса поемаше корекция на бюста след кърмене. Като част от "майчиното здравеопазване". Така повече жени щяха да изберат кърменето пред изкуственото хранене, което си е инвестиция в здравето на растящото поколение, т.е. има икономически смисъл. А после майките нямаше да се сдухват на тема разваления си бюст, което се явява приятен бонус от цялата работа.
Нейсе.
Горчивея си просто.
(Обичам интересните думи. Тази я взех от блога на Нуша, който открих вчера линкнат при hazel.)

3 коментара:

hazel каза...

Така. Откакто открих онази галерия с естествени женски гърди, току ми хрумне да се снимам и да се пратя. Пуст ексхибиционизъм. Всъщност снимах се, но, разбира се, не се пратих.
След общо 22 седмици кърмене изглеждам по-добре от 90% от никога нераждали жени.
Е сега, кърменето ли е виновно, че на някои жени просто им увисват? Я свали 10 килограма без никакви бебета и резултатът ще бъде още по-ужасен. Да, размерът ми е различен, но пък аз винаги съм искала този...:)

За онези нещастници с хапчетата по естетически причини, мода им кажа само gl&hf:) Бременността така или иначе им е увеличила бюста, раждането и некърменето ще им го смали - резултат - увисване. Даже има логика в това, че по-дългото кърмене прави смаляването по-постепенно.

Жените с по-малък бюст са облагодетелствани де:)

Wynche каза...

Абе ти си любимка Нечия (другото име на късмета) и сигурно затова така ;)
ОК, тези като тебе просто няма да се възползват от възможността да си коригират безплатно пораженията. Това не би попречило на останалите да го направят.

На другия полюс на хапчетата е мисленето, че след като родим, ние ставаме вече за изхвърляне и видиш ли няма вече значение как изглеждаме, и че никоя жертва не е прекалено голяма, когато става въпрос за детето. Еми не го приемам това.

hazel каза...

О-о, ама гърдите ми се оправиха МНОГО време след спиране на кърменето. И пак казвам, едно отслабване прави абсолютно същото с бюста, кърменето няма нищо общо.
И аз не го приемам това второто. Винаги съм смятала, че децата идват, порастват и си отиват, а партньорът остава. Worse luck.