понеделник, 12 ноември 2007 г.

Сънчо бил Пух

Веселин прочел упътването на португалската играчка и се оказало, че това не ми бил Сънчо, а най ми бил Мечо Пух, Дисниевския при това, облечен в синя пижама и със затворени очи.
Ааа??

По тоя повод, да си споделя, че не обичам Мечо Пух. Много ми е преекспониран. И Дисниевския, и оригиналните картинки, все ми е аман от него, со все целия му антураж.

А изобщо всякакъв Дисниев арт не ме кефи като за играчки и детски / бебешки мотиви. Всячески се опитвам да го избягвам. По тая причина човека има чисто бели перденца в стаята си, защото бебешките тематики, които открих току преди раждането, се изчерпваха с Мечо Пух и Спайдърмен за момченца и преобладаващо кукли Барби за момиченца - за тях пък коментарът е излишен просто... Ако човека беше момиче, кукла Барби нямаше да стъпи в нашия дом! (А то и сега най-вероятно няма да стъпи, де, ама тогава щеше да си e... позиция!)

2 коментара:

hazel каза...

Хубаво е, че го има този блог, за да видиш после, че няма да е баш съвсем така:)
Мърчандайз нема умре... Да речем, че вие устоите на психоатаките на проговорилото чедо, но как ще спреш бабите и приятелите да подаравят спайдърмени и костенурки-нинджи, или каквото още там?

Аз имах абсолютно същото намерение за барбитата, а сега Рада спи на такъв спален комплект - розов с барбоподобна девойка на него. Какво, да го изхвърля ли, па и не е чак толкова лош;) Вярно е, ограничила съм куклите до минимум, като минимумът е 4-5, нито една не е купена от мен, но е факт, че ги има. И да, с онези форми са - то други няма - но все пак момиченцето ми иска да си играе и да облича кукли, какво правим тогава?

Wynche каза...

Кукли са ОК, Барби не е. Няма ли някакви , де да знам, други кукли, дето пак са хубави? Не съм много запозната с куклите :)) Аз като малка бях на плюшени играчки (животни) в минимално количество и мозайки / конструктори / пъзели колкото искаш. Не ми е било скучно.

Барбитата бяха предимно за статус в мое време. Беше важно да я имаш, и всички да знаят, че я имаш. А който има, толкова й трепери да не й се случи нещо, че не може и да си играе с нея.... само я гледа с благоговение.