събота, 15 декември 2007 г.

Кенгуру

От вчера открихме кенгуруто. Деян е във възторг. Много бързо се ориентира, че това е хубав начин за носене, и вече отказва да стои по всякакъв друг начин - легнал по гръб, по корем, седнал в столчето за кола, седнал у някой от нас, или дори гушнат изправен, както досега най-обичаше. Сега кенгуруто е хитът.
Размахва ръце и крака, запъхтява се от кеф и се хили на всичко и всички наоколо.
А пък аз съм все едно отново бременна - същата дебалансираща тежест опред :)

6 коментара:

Анонимен каза...

Искаш да кажеш, че си спомняш какво е да си бременна?

Честито ви кенгуру :)

gimli

Wynche каза...

Да, спомням си как се сяда и става много бавно и внимателно и с леко разтворени крака за баланс :)
И си спомням тежестта, която те прави тромав :)
Т.е. това си припомних сега с кенгуруто... Иначе има някои усещания, които не мога да си припомня - знам, че ги имаше, но не мога да ги усетя пак. Например болките в ставите и вечното неудобство как да легнеш, за да ти е удобно да спиш.

А кенгуруто го извадих след като те видях тебе със слинга. Имаме го от Oook-ови, ама не го бях ползвала досега, и след като се видяхме с вас и обмислях известно време дали да си купя слинг, реших че кенгуруто ще ми върши същата работа и така или иначе вече е налично, та... така си влезе в употреба.

Bla каза...

Това "кенгуру" звучи практично. :)

Анонимен каза...

Скоро четох как при жените долната извивка на гръбначния стълб обхваща три прешлена, а само два при мъжете и ходещите главно на 4 крака примати.

Пак извадихте късмет, по-малко болки в гърба ... ние па можем да пикаем прави :)

http://www.livescience.com/health/071212-pregnant-posture.html

М.

Wynche каза...

Тя хитрината не е за по-малко болки, а за да се предотврати да са супер много повече болки ;)
Сега са само... доста повече болки ;)

Мен ми се чини, че колкото е по-еволюирал даден организъм, толкова е по-прецакан... Понеже нововъведенията му още не са се уталожили, а те и бездруго са възникнали с цел да компенсират някакъв недостатък, т.е. хем недостатъкът не е докомпенсиран (само колкото да не измре видът), хем нововъведението си е още бъгаво...

Анонимен каза...

Мдам, както казваше един познат "не сте измислени жените"... в някои отношения се чувствам като бъгава бета, ама.. поне някои екстри още ми работят ;-)