понеделник, 17 декември 2007 г.

Киселяк

Напоследък е много кисело говедцето. Ако не спи и не яде, то е едно непрестанно мрънкане, а като наближи часът за приспиване - ескалира към истеричен рев, който се успокоява не просто на ръце, не просто с дундуркане, а с Интензивно Дундуркане Почти С Подскачане...*
Подозирам, че ще стане любител на лунапаркови забавления - дори в столчето не върши работа да го люлея леко и (ужким?) приспивно, а трябва да го лашкам така, че главата му да се подмята и да се удря обратно в облегалката - само така се успокоява и заспива. Мен така ако ме лангъркат, ще си издрайфам червата, а синковецът заспива като ангел.

Хубавата новина е, че вече трета нощ нямаме нощно хранене. Решихме да пробваме и ако стане - стане, и то взе, че стана. Това е много добре, защото аз му давам количество като за 5 хранения на ден (170 мл), а го храня 6 пъти като включим нощта, и човекът бая се е поосвинил. Сега се надявам да се втали пак, както си беше.

Освен това съкровището на мама ме остави да спя тази сутрин до 8:45, което е световен рекорд. Предвид че го сложих да спи снощи в 21:45, това прави цели 11 часа сън (само с две събуждания, при които бързичко го приспах отново - дори не се наложи да давам залъгалка, само трябваше да го обърна на една страна и той си заспиваше веднага). Би било добре, ако и аз можех да си лягам толкова рано, колкото и той. 11 часа като нищо ще си откарам! Само че това би означавало да забравя Веселин как изглежда...

---
* Причината този постинг да не е в ноемврийски стил е, че напоследък си имам баби-помощнички и те поемат както товара на грижата за мрънкалото, така и известна част от самотата на вкъщистоенето. Благодарение на тях имах и забавления извън къщи - ходих цели 2 пъти на зъболекар, веднъж до НОИ и даже един път до офиса!!! (Където не могат да ми се начудят, че съм се нахилила като репа и се радвам на най-малкото нещо).

Няма коментари: