понеделник, 17 декември 2007 г.

Коледен парти маратон

Задават се купон след купон.

Утре фирмата на Веселин празнува Коледа с частно парти в някакъв клуб. Там ще бъде интересно по няколко причини: защото винаги е, защото мястото е приятно, защото шефът му е много интересен човек и обичам да слушам какво разправя, също така заради някои особено колоритни колеги, и накрая - защото има и доста нови колеги, които не познавам, а освен тях - и Ина е там.
На това отгоре на тяхното парти е поканена и нашта фирма, понеже имахме сътрудничество през изтеклата година и се чувстваме, така да се каже, сближени. Което пък значи, че там ще са поне моят шеф и Здравко, с което качеството на компанията се качва още 2 стъпала нагоре, ако изобщо има накъде.

Вдругиден е нашето собствено коледно парти. Тоя път сме сближени с една друга клиентска фирма, за която работим редовно вече втора година, да не споменавам имена. Понеже те са предимно жени, ще има бурна радост да ме видят и ще се говори за бременности, раждания и бебета (май в женските компании тези разговори са както в мъжките - за казармата). На мен обаче ще ми бъде мило на душата да си видя мойте си колеги и да се чукнем с нещо алкохолно (стана вече над година откак не съм имала свястна консумация на алкохол - време си е вече!).

В четвъртък е фирменото парти на някои от тозиблогчетящите, където Веселин също мисли да посети, докато аз завистливо се разнасям из апартамента с висящ на кенгуруто Деян.

Лошото е, че си изпуках картите Get out of jail free пред бабите и сега няма как да помолим някоя да застъпи всички тези вечери, та ще трябва да се редуваме и така няма да успея да отида утре на Веселиновото парти, а той няма да може да дойде с мен на нашето. Обаче на 26-ти съм пак на зъболекар, а като няма купон, и зъболекарят е купон... :)

2 коментара:

hazel каза...

Оh, cut the shit и ми донесете Деян утре. Коледните партита в моята ценностна система са някъде много надолу, но щом ви радват...
Това е сериозно предложение, за 3 часа няма да го уморят ъм, гувернантките:)

Wynche каза...

Много благодаря за сериозното предложение :) И със сигурност бих се възползвала от него, ако не живеех през 9 планини в 10-та.
Но сега ме спира това, че ти хубаво в 21ч ще го нахраниш и сложиш да спи, ами аз после към 23-24 какво - ще го разбутам от най-сладкия сън, за да го облека, да го изкарам на студа и да го сложа седнал в столчето на колата? А и после да го возя до нас (близо час) посред нощите, той да се одреме и аз пак да го разбутам, за да го пренеса от колата до креватчето му.
Не, не бива моите 3 часа купон да са за сметка на човечето.
Между другото аз много уважавам съня и ненужно да се буди спящ човек за мен е направо кощунство. Имам огромни скрупули в това отношение и ако реша да го направя, ще ми е толкова гадно, че никакъв купон не би си заслужавал жертвата.

Ето виждаш ли защо си мечтая да живея по-близо! :)